Open Top Trouwlocatie | 19 NOVEMBER 2023
Conferentiecentrum Bovendonk
image

Open Top Trouwlocatie | 19 NOVEMBER 2023

Een aantal keer per jaar organiseren wij een open dag om een kijkje te nemen op onze locatie op zoek naar dat ene, speciale gevoel: hier willen wij trouwen!

Jullie worden ontvangen met een hapje en drankje en jullie krijgen een rondleiding door Bovendonk, we nemen jullie mee door de zalen & uiteraard de prachtige binnentuin, welke wij in passend in de sferen zullen opstellen in een trouwopstelling. Daarna is er genoeg mogelijkheid voor een kennismaking met onze partners. Wie kan mijn taart verzorgen? Welke fotograaf past er bij ons? Welke bloemist verzorgt het boeket?

Op de Open Dag maak je kennis met onze Trouwspecialistes Peggy & Kristel, onze partners en onze locatie! Zeggen jullie JA tegen onze locatie?

Op 19 november 2023 openen wij onze deuren van 11.00 tot 16.00 uur

Kom langs en laat je inspireren!

hybride-online-evenement
Beste Prijsgarantie
 — 
Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Online of hybride evenement organiseren

Door het coronavirus is de evenementenwereld flink door elkaar geschud. Wat kan er wel, wat kan er niet? De mogelijkheden van diverse eventplatforms zijn schier eindeloos waardoor een hybride event of online evenement een volwaardig en volwassen alternatief kan zijn voor uw evenement.

 

Voordelen van een online evenement

Er gaat niets boven live, maar een online of hybride evenement heeft ook veel voordelen:

  • Duurzaam, minder reisbewegingen
  • Tijdsbesparend, minder locatieafhankelijk, geen reistijd voor gasten
  • Kostenbesparend, techniek neemt veel locatiekosten over, zeker voor grote gezelschappen
  • Bereik, veel meer personen kunnen uw evenement bezoeken


Verschil tussen hybride en online

Een hybride evenement is een mix tussen online en offline. Één deel van uw gasten zijn op (een) locatie aanwezig en één deel van uw gasten volgt het congres, de beurs of een training online. Tijdens een congres zitten 30 personen online en 200 personen volgen de plenaire sessie online. Vragen kunnen zowel komen uit de zaal als vanuit een chatfunctie in het eventplatform.

Bij een online evenement vindt alles online plaats. Vanuit een studio met regie wordt bijvoorbeeld een discussie gestreamd naar een platform. Deelnemers kunnen volgen of zelf reageren vanuit huis, kantoor of werkplek.

Uw hybride of online evenement op Bovendonk

Bovendonk biedt met het Bovendonk Studio's concept de mogelijkheid om online en hybride evenementen te streamen. Dat kan eenvoudig zonder technische know-how door de technische ondersteuning van AV-experts.

Uw online of hybride evenement al vanaf €600,- ex BTW

In het basis Bovendonk Studio's pakket is inclusief:

  • 1 vaste camera, 2 ptz camera's
  • Statische verlichting
  • Regie en ondersteuning
  • Microfoon, zendapparatuur

Deze studio is geschikt voor maximaal 3 personen. Alle vergaderzalen zijn in studio setting in te richten. Afhankelijk van de gekozen zaal en eventuele extra opties gelden andere tarieven. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Greenscreen
  • Cameraman
  • Speakers (bij publiek)
  • Volgspots
  • Presentatieschermen
  • Opnemen van evenement

 

 

Wat voor soort hybride evenementen zijn er mogelijk?

Er is eigenlijk géén soort evenement of bijeenkomst dat niet online of hybride georganiseerd kan worden. Het ene evenement is het andere evenement niet, maar voor ieder doel zijn er mogelijkheden om ook online impact te maken. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Webinar
  • Online training
  • Online cursus
  • Hybride congres
  • Online personeelsborrel
  • Online bedrijfsfeesten
  • Online teambuilding
  • Online brainstormsessie
  • Hybride training

Juist de combinatie tussen online en offline is heel sterk. Breng uw personeel een borrelpakket, laat ze deelnemen aan een escape room op afstand of zorg voor interactief trainingsmateriaal of een online quiz.

Met of zonder publiek

Door de ruime opzet van onze grote studio's is het mogelijk om tot max. 50-60 personen publiek aanwezig te laten zijn in de studio. Dit kunnen sprekers zijn, maar ook collega's, bestuurders of andere genodigden.

  1. We zullen een antwoord naar dit e-mailadres sturen.
  2. We gebruiken uw telefoonnummer indien we contact met u willen opnemen in verband met uw vraag.
  3. We gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend voor het beantwoorden van uw vraag en zullen deze gegevens nergens anders voor gebruiken.